Santa Maria Texmex

Santa Maria Texmex

Santa_Maria_case

Project Details:

Santa Maria Tex Mex

Client

August 2013 - Juli 2014

Date

Fødevarer/FMCG

Category
Santa Maria Tex Mex ønskede at få flere til at spise mexikansk mad. Efter en gennemgribende shopper marketing analyse, viste det sig, at forbrugerne gerne vil spise mexikansk, men glemmer det i hverdagen. Blandt de vigtigste drivere var avocadoen og lysten til at prøve noget nyt, men også savnet af inspiration til at putte noget nyt i Tortillaen - eller pandekagen. Vi gjorde det enkelt at forstå - og forøgede salget til index 106 for Santa Maria, samtidig med vi løftede den samlede kategori til index 103. Blandt de mange kampagner, hvor et mix af mobile og sociale medier samt traditionelle mediekanaler blev taget i brug, bør vi nævne Roskilde samarbejdet 2014. Alene interaktionen på Facebook genererede mere salg og mere trafik i butikken, hvor konkurrencen løb af stablen. Den integrerede kommunikation ramte forbrugerne på alle de relevante touchpoints - og skabte trafik til - og i butikken.
Description