Sæson for god smag

Sæson for god smag

 

MAGASIN

Magasinet Sæson kom på gaden første gang i april 2008 og blev til i samarbejde mellem Lyhne & Co. og Gartneribrugets Afsætningsudvalg. Magasinet blev til for at lære danskerne at spise mere frugt og grønt og tjente som inspirationsmagasin og opskriftshæfte til mange spændende retter med masser af grøntsager. Siden er det blevet til 15 udgivelser og vi er glade for, at vi har været med til at inspirere og uddanne så mange mennesker i, hvordan man anvender årstidens grøntsager når de er i sæson.
integreret_kommunikation

Med en 360° kommunikationsløsning, hvor vi integrerede butikken – altså selve købsoplevelsen med online- og sociale medier, ramte vi forbrugerne på de platforme, hvor de befinder sig. Magasinet Sæson kunne afhentes i dagligvarebutikken, læses på nettet i en online version, og suppleret med spændende opskrifter og inspiration gennem nyhedsbreve – opnåede vi en komplet løsning. Men også på facebook var vi i dialog med forbrugerne – om såvel tips og tricks til mad med mange grøntsager – og om magasinet som helhed. Vi var samtidig nomineret til Advertising Effectiveness Award for vores arbejde med Sæson. Også på TV var magasinet repræsenteret i forbindelse med sæsonens mange friske råvarer i form af agurker, tomater og salater. Se filmen ved at klikke her!

Hvis din virksomhed også kunne drage nytte af vores viden om integreret kommunikation, er du velkommen til at kontakte CEO Louise Lyhne på louise@lyhne.dk eller på telefon 3398 0800.

Opslag

De mange inspirerende opslag med lækre opskrifter, var ikke kun guf for maven, men også for øjet. Sammen med førende mad-skribenter og fotografer, fik vi de lækreste opskrifter på bordet – og de mange traditionelle råvarer ned i kurven.

RODFRUGTER

 

Project Details:

Gartneribruges Afsætningsudvalg

Client

Oktober 2013

Date

Fødevarer/FMCG

Category
Lyhne & Co. har siden 2008 udviklet kampagner for Gartneribrugets Afsætningsudvalg. Med gratis magasinet Sæson, skabte vi fokus på den sunde livsstil med masser af frugt og grønt. Kampagnerne var EU-finansierede med de regler der dertil følger. Hvis du ønsker at høre mere om projektet, kontakt da venligst Adm. dir. Louise Lyhne på louise@lyhne.dk
Description