HARIBO

HARIBO

Lyhne & Co. har udarbejdet en række kampagner til HARIBO. Det var et ønske fra HARIBO’s side, at der skulle køre en landsdækkende kampagne, der samlede familien om de gode hyggestunder sammen om en stor skål HARIBO slik. Vi gik hele vejen og udarbejdede en MEGA hyggelig kampagne, hvor vi forstørrede alle produkter og hele oplevelsen af at hygge sammen. Vi skabte kæmpeposer som hyggepuder og fik produceret puder af produkterne i overstørrelse. Bl.a. en HARIBO bamse og en laber larve i overstørrelse. Med de overdimensionerede produkter skabte vi brandawareness og produktgenkendelighed – og igen er det blevet cool, at have en branded genstand hjemme i sofaen. Hvis du ønsker at se de øvrige kampagner, er du velkommen til at ringe til administrerende direktør Louise Lyhne på 3398 0800 – også hvis du vil vide hvordan vi kan skabe opmærksomhed i butikken omkring dine produkter.

Haribo_megahygge_case

Project Details:

HARIBO

Client

Fødevarer/FMCG

Category
Blandt kampagneelementerne var også en augmented reality app, som gav forbrugerne mulighed for at pege mobilen mod skiltematerialet for at få adgang til et større univers i MEGAHYGGE. Der blev samtidig udarbejdet mobilspil, outdoor, tv, biograf og printkampagner foruden den massive instore kampagne.
Description