Kompetencer

Spidskompetencer

Det vi kan, er at omsætte en avanceret indsigt i forbrugeradfærd til integrerede og effektfulde kommunikationsløsninger. Det gør, at vi kan opbygge og vedligeholde vores kunders brands nu og i fremtiden.

service3

Markedsanalyse & Strategi

Vi anvender markedsanalyser og forbrugerindsigt til at skabe strategier der styrker dit brand.

service2

Integreret Marketing

Vi arbejder på tværs af traditionelle og digitale kanaler og skaber konceptuel sammenhæng, der giver de mest optimale resultater.

service1

Shopper Marketing

Vi kender til forbrugernes touchpoints og adfærd når de handler. Gennem shoppermarketing studier rammer vi rigtigt, når forbrugerne køber ind.

Markedsanalyse & Strategi

Uden indsigt i markedet – ingen udsigt til effektiv kommunikation. Vi gennemfører markedsanalyser for at vurdere potentialet for dit brand og dine produkter og kan gennem det strategiske arbejde sikre, at din virksomhed når målet – både på kort og på lang sigt. Indsigten er fundamentet for enhver marketing og forretningsstrategi og på baggrund af denne udarbejder vi en handlingsplan, som vi sammen kan styre efter.
Der er netop gennemført en analyse, der sikrer at Amager Centret nu og i fremtiden har det rigtige afsæt og kommunikerer det, som kunderne efterspørger

Integreret Marketing

I en verden med så mange kommunikationskanaler er det vigtigt at vælge de rigtige ud – og kommunikere konsistent på tværs af kanalerne. Det er ikke ensbetydende med at du skal vælge at være til stede i alle kanaler, men at du skal være dér, hvor du rammer dine kunder bedst.
Vi kan hjælpe dig med at finde de rigtige kanaler, som vi har hjulpet Gartneribrugets afsætningsudvalg under Landbrug og fødevarer.

Over flere år har vi genopbygget en solid dialog med kunderne og har igennem gratismagasinet Sæson, lært dem at spise mere grønt og dermed opnåe en sundere livsstil. Vi har benyttet traditionelle mediekanaler kombineret med online medier, som websites, nyhedsbreve, facebook mv. – altsammen tilpasset de medier, hvori forbrugerne søger deres information.

Shopper Marketing

Ved hjælp af shopper marketing studier bliver vi klogere på forbrugernes adfærd før, under og efter et køb. Når vi kender realiteterne, har vi de bedste forudsætninger for at påvirke og ændre deres købsvaner til din fordel.

Santa Maria: Kan vi få danskerne til at spise mere mexikansk mad? Med afsæt i en shoppermarketing analyse fra CA Nordic udviklede vi en ny strategi og kreativ platform for Santa Maria. Fra observationsstudier og interviews i supermarkederne kunne analysen fortælle os, at danskerne gerne vil spise mexikansk. Imidlertid glemmer de det på den ugentlige madplan, og mener også at det kan blive for ensformigt med den traditionelle tortilla.

Vores løsning udsprang fra denne kundeindsigt – og reslutatet taler for sig selv. Santa Maria øgede salget med 6,2% på bare et år – og løftede samtidig kategorien med 3%.